طنز

مرجع مطالب طنز ایرانی

طنز

مرجع مطالب طنز ایرانی

نکات مربوط به اجاره خودرو در ایران

اجاره خودرو در ایران معمولا به منظور برگزاری جشن عروسی و یا گردشگری صورت می پذیرد. در تهران، کیش و سایر شهرهای کشورمان مراکزی وجود دارند که به شما هر نوع خودرویی را اجازه می دهند اما در خصوص نکات مربوط به اجاره خودرو در ایران مواردی وجود دارد که باید حتما نسبت به آنها آگاهی لازمه را داشته باشید.

پیشرفت تکنولوژی در شهرها باعث شده تا ما زندگی بسیار راحت تری را تجربه کنیم، امروزه به راحتی می توان از شهری به شهر دیگر به راحتی سفر کرد حتی فاصله کشورها را می توان در مدت چند ساعت پیمود.از طرفی با تغییر نیازها بشر بسیاری از کسب و کارها چهره ای بسیار متفاوت را به خود گرفت.

شما نیاز نیست برای رفتن به شهرهای مختلف با اتومبیل خود سفر کنید ، زیرا این کار خستگی را برای شما بوجود می آورد و لذتی نمی توانید از سفر ببرید  یا اطرفی گاهی شما مجبور میشوید تا با هواپیما مسافت بسیار زیادی را طی کنید پس بردن وسیله شخصی برای شما امکان پذیر نیست، اما چه کار می توان کرد، راه حل چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد.در ادامه با اخبار اقتصادی همراه باشید تا به بررسی مهم ترین نکات برای اجاره خودرو برای شما بپردازییم.

اجاره خودرو
اجاره خودرو

یکی از کسب و کارهایی که اخیرا در برخی از شهرها بسیار معروف شده است، اجاره خودرو می باشد، امروز شما به راحتی می توانید در شهرهای مختلف کشور خودروی مورد نیاز خود را اجاره کنید و به تفریح و کارهای خود برسید. یکی از بهترین مناطق برای این کار مناطق آزاد می باشد شما در کیش می توانید بهترین ماشین های روز دنیا را اجاره و از سواری با آن ها لذت ببرید اما عجله نکنید این کار دارای شرایطی است که اگر بدون آگاهی از آن ها این کار را انجام دهید شاید لذت کسب شده در آخر برای شما به تلخی تبدیل شود.

اجاره خودرو
اجاره خودرو

از مهمترین مواردی که به ان اشاره کرد این است در زمان تحویل خودرو باید به ظاهر فنی آن توجه کنید بدنه را کاملا بررسی کنید تا اگر ضربه ای به ان خورده است ان را ببینید ، نکته بعدی رنگ ماشین می باشد، این نکته بسیار اهمیت دارد زیرا در زمان تحویل شما دچار دردسر خواهید شد، حتی بهتر است لاستیک های خودرو را چک کنید و ببینید آیا برند این لاستیک ها با هم برابر هست یا نه!!
در مرحله بعد بهتر است نگاهی به موتور ماشین بیاندازید سلامت موتور بسیار اهمیت دارد زیرا ممکن است بعدا برای شما دردسر ساز شودف نیازی نیست که مکانیک باشید همین نگاه سطحی می تواند راهگشا باشد.

در گام بعدی بهتر است تمام دستگیره ها و آینه ها و حتی برف پاکن را چک کنید این کار شاید به چشم نیاید اما مهم می باشد، در مرحله بعدی لوازم جانبی خودرو را به دقت تحویل بگیرید این موارد شامل لاستیک زاپاس ، آچار و جک مخصوص ماشین می باشد.

اجاره خودرو
اجاره خودرو

در گام آخر بهتر است با دیدی مناسب قرارداد اجاره خودرو را بررسی کنید و هرگونه ابهام در قرار داد را رفع کنید زیرا هر آنچه که در این قرارداد قرار گرفته به محض امضا وجه ای قانونی می گیرد و می تواند برای شما دردسر ساز شود، پس در این مورد احتیاط لازم را انجام دهید.

ضمنا در زمان تحویل گرفتن خودرو نیاز به مدارکی دارید که باید آن ها را به همراه داشته باشید تا این مدارک زمینه شود، در آخر کارت ماشین و بیمه خودرو را حتما چک کنید، بیمه خودرو بسیار مهم می باشد.

منبع: http://yekdost.ir



ساک دلسی

ساک دستی بزرگ انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند وسایل بیشتری را حین سفر به همراه داشته باشند. یک ساک دستی خوب علاوه بر جادار بودن بهتر است امکان چیدمان آسان داشته باشد تا دغدغه بستن ساک پیش از سفر را به بهترین شکل حل کند. ساک مسافرتی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه با طراحی خاصی که دارد، بستن ساک را برای شما لذت بخش کرده و دسترسی به تک تک وسایل را میسر می‌کند. این قابلیت کاربردی به علت طراحی داخلی آن است، حال به سایر ویژگی‌های این محصول می‌ پردازیم.

ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه

مشخصات سایز و مشخصات فنی ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه

این محصول در سایز بزرگ با ابعاد خارجی 43 × 79 × 45 سانتی‌متر طراحی شده که حجم خارجی آن نیز 153 لیتر است، بر این اساس این ساک دستی برای حمل و نقل وسایل ضروری حین سفر بسیار جادار و ایده‌آل است.

گفتنی است این ساک دستی دارای چرخ بوده و لذا می‌توانید آن را به راحتی توسط چرخ‌هایی که روی آن تعبیه شده بر روی سطوح مختلف بکشید. این چرخ‌ها کاملا بی صدا بوده و در برابر خراش و خوردگی نیز مقاوم هستند.

وزن ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه تنها 2.8 کیلوگرم است و از جنسpolyester torsade 600 deniers + nylon ripstop  تولید شده است. این جنس برای ساک‌های دستی بهترین جنس به شمار می‌آید، چرا که مقاومت زیادی داشته و طول عمر ساک را در طولانی مدت تضمین می‌کند.

امکانات ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه

این محصول از برند دلسی دارای قفل TSA چمدان است. این قفل در حال حاضر به عنوان مدرن‌ ترین قفل محسوب می‌شود، چرا که امنیت ساک دستی شما را به خوبی حفظ می‌ کند. در واقع کلید این قفل نزد پلیس اینترپل است  و چنان‌چه نیاز به بازرسی باشد، دیگر لازم نیست خود مالک حضور داشته باشد و یا رمز را حتما به خاطر آورد، پلیس بدون آسیب رساندن به ساک می‌ تواند آن را بدون فوت وقت بازرسی کند.

ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه   به همراه چمدان های دلسی به مدت 5 سال گارانتی بین المللی دارد، بنابراین کیفیت و طول عمر آن به خوبی تضمین شده است. این ساک باکیفیت و مدرن که امکان تفکیک وسایل را نیز برای شما فراهم می‌ کند، می‌ تواند در طولانی مدت همراهی مطمئن برای شما در سفر های گوناگون باشد.

برند دلسی

شرکت دلسی با تولید و عرضه ملزومات سفر نظیر: انواع چمدان، کوله پشتی، کیف لپ تاپ، انواع ساک، کیف خلبانی و . . . در سال 2010 موفق به کسب دومین برند برتر در این زمینه شد. امروزه محصولات دلسی در 110 کشور توسط نمایندگی‌های متعدد به فروش می‌رسند. شهرت جهانی این برند به علت کیفیت بالا و تکنولوژی به کار رفته در محصولاتش است. فروشگاه ایران دلسی در ایران به عنوان نمایندگی رسمی دلسی فعالیت می‌کند و محصولاتی با کیفیت و بی نظیر را ارائه می‌دهد. گفتنی است خدمات ویژه‌ای توسط فروشگاه ایران دلسی برای مشتریان با هدف جلب رضایت ایشان در نظر گرفته می‌ شود.

ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای یکی از بهترین تولیدات شرکت دلسی برای افرادی ست که یا به سفرهای خیلی دور نمی‌روند و یا عادت ندارند در سفر مقدار زیادی بار همراه خود داشته باشند. البته این محصول می‌تواند مکمل بسیار خوبی برای چمدان‌های دلسی باشد و در صورت کمبود فضا، خصوصاً در سفرهای طولانی‌مسافت یا در مورد افرادی که عادت به همراه داشتن مقدار زیادی وسیله در سفر دارند، بخشی از لوازم مورد نیاز مسافر را در خود جای دهد. این محصول شرکت دلسی ویژگی‌های قابل‌توجه بسیاری دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ایران دلسی، نمایندگی رسمی شرکت فرانسوی دلسی در ایران، این محصول و دیگر تولیدات این شرکت را با مزایای ویژه مانند ارسال رایگان محصول به سراسر کشور، امکان بازگشت تا 7 روز و امکان پرداخت وجه کالا در محل و هنگام تحویل در اختیار خریداران محترم قرار می‌دهد.

ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای

مشخصات سایز و مشخصات فنی ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای

سایز کوچک یا سایز کابین ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای به شکلی طراحی شده که مناسب قسمت داخلی کابین هواپیما باشد. ابعاد خارجی این محصول 28*50*30 سانتی‌متر و حجم خارجی آن 42 لیتر است. این مدل ساک مسافرتی شرکت دلسی تنها 0.7 کیلوگرم وزن دارد و درنتیجه به‌راحتی قابل حمل است. پارچه‌ی به‌کاررفته در ساخت این محصول Polyester 300 deniers است. شرکت دلسی این محصول خود را تا 3 سال به‌صورت بین‌المللی ضمانت می‌کند.

امکانات ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای

وزن فوق‌العاده کم این محصول از قابل‌توجه‌ترین امکانات آن است. سبکی فوق‌العاده‌ی ساک به‌همراه دسته‌های مقاوم و استاندارد و همچنین امکان حمل آن با آویختن روی شانه با استفاده از بند دوشی درنظر گرفته شده برای کیف در مجموع حمل آن را بسیار آسان کرده‌اند.

دهانه‌ی ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای به شکلی طراحی شده که با باز شدن زیپ اصلی، فضای بزرگی را برای قرار دادن و بیرون آوردن وسایل در اختیار کاربر قرار دهد. طراحی این محصول همچنین به‌گونه‌ای ست که می‌توان به‌راحتی آن را جمع کرده و با کاهش حجم، ساک را در فضایی کوچک قرار داده و برای سفرهای بعدی نگهداری کرد.

این محصول شرکت دلسی علاوه بر این دارای قسمتی برای جای دادن بطری آب و دیگر نوشیدنی‌ها ست، مانند کوله پشتی ها این مزیت به‌ظاهر ساده می‌تواند در موقعیت‌های بسیاری به کمک کاربر بیاید و از درگیر شدن یکی از دستان او برای حمل تنها یک بطری آب جلوگیری کند.

شرکت دلسی

همان‌طور که اشاره شد شرکت دلسی یک شرکت فرانسوی فعال در زمینه‌ی تولید انواع چمدان است. این شرکت از سال 1946 فعالیت خود را در پاریس آغاز کرده و هم‌اکنون از شرکت‌های پیشتاز و معتبر در این صنعت است. محصولات شرکت دلسی شامل انواع چمدان، ساک مسافرتی، کیف لپ‌تاپ، کوله‌پشتی، کیف مدرسه، کیف خلبانی و اکسسوری‌هایمرتبط، گذشته از کیفیت فوق‌العاده به‌سبب برخورداری از تکنولوژی‌های به‌روزی که آن‌ها را با توجه به نیازهای امروزی کارآمدتر می‌کنند، شناخته شده هستند.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای و دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دلسی با افزودن آن به سبد خرید با انتخاب گزینه‌ی «اضافه به سبد+» و تکمیل مشخصات فردی و آدرس خود، آن را بدون پرداخت هزینه‌ی حمل درب منزل خود تحویل گرفته و سپس نسبت به تسویه‌ی وجه کالا اقدام نمایید.

لذت سفر به مشهد با اتوبوس

هر کدام از ما بسته به شرایط گاهی اوقات به دلایل پربودن وسیله ی مورد نظر، مشکلات مالی و... مجبور به انتخاب یک گزینه بیشتر نیستیم در آن حالت چه اتفاقی برای ما خواهد افتاد اگر نکات کلیدی درباره ی نوع وسیله ی سفر ندانسته باشیم؟ در ادامه در وبلاگ بلیط اتوبوس در مورد لذت سفر به مشهد با اتوبوس صحبت خواهیم کرد.

یکی از راه های ارزان سفر به شهرهای دیگر استفاده از اتوبوس های بین شهری است. در این مقاله سعی داریم نکاتی را در خصوص سفر زمینی با اتوبوس به مشهد برای شما شرح دهیم.

شهر مشهد یکی از مقاصد گردشگری بسیاری از توریست های خارجی و هم چنین مسافران داخلی است که از طرق مختلف زمینی توسط قطار و یا اتوبوس و یا وسایل نقلیه شخصی خود و یا از طریق خطوط هوایی توسط هواپیما به این شهر عزیمت میکنند. شاید معروفیت این شهر بیشتر به دلیل وجود حرم امام رضا و یا آرامگاه فردوسی باشد اما خوب است بدانید که شهر مشهد مکان های طبیعی زیادی برای گردش در خود جای داده است. لذا سالانه تعداد زیادی مسافر به این شهر سفر میکنند و از بسیاری از خطوط اتوبوس برای این امر استفاده میکنند.

از نکات مهمی که در خصوص سفر با اتوبوس به این خطه نیاز است که هر مسافر بداند این است که برای خود پتو و بالشت سبک و کوچک به همراه داشته باشد تا بتواند در اتوبوس و در طی مسیر خواب راحتی داشته باشد. هم چنین سعی کنید قبل از سفر غذایی سبک میل کنید یا از میان وعده های داخل اتوبوس استفاده کنید و کمتر از غذاهای رستوران های بین راهی استفاده کنید.

اگر در اتوبوس حس کردید که سرگیجه و حالت تهوع دارید در هر توقف اتوبوس پیاده شده و هوای تازه استنشاق کنید. هم چنین سعی کنید لباس های راحتی بپوشید و کفش های راحتی به پا کنید تا بر اثر نشستن زیاد ورم پاها موجب آزار شما نشود.

به طور کلی برای سفر با اتوبوس بهتر است بار کمی همراه خود داشته باشید و چمدان های سنگین و بزرگ را به دوش نکشید.

اولین کار بعد از آماده شدن برای سفر خرید بلیط اتوبوس از تعاونی مربوطه به مقصد مشهد است. در حال حاضر میتوان گفت اکثر تعاونی های اتوبوس رانی صفحه اینترنتی خرید بلیط داشته و به راحتی و در منزل میتوانید نسبت به خرید بلیط اتوبوس این شهر اقدام نماید و یا میتوانید از طریق مراجعه حضوری به پایانه مربوطه نسبت به خرید بلیط اتوبوس مورد نظر اقدام کنید.

بسته به تعاونی مورد نظر و مسیری که اتوبوس مربوطه شما را به مشهد میرساند قیمت بلیط متفاوت خواهد بود که در ادامه لیستی از این قیمت ها برای شما تهیه شده است:

سرویس اتوبوس        

شروع قیمت بلیط اتوبوس    

 

از بجستان به مشهد

120،000

 

از تهران به مشهد

320،000

 

از زاهدان به مشهد

395،000

 

از کاشمر به مشهد

95،000

 

از گنبدکاووس به مشهد

250،000

 

از بابل به مشهد

310،000

 

از اراک به مشهد

460000

 

از گناباد به مشهد

120،000

 

از قم به مشهد

450،000

 

از همدان به مشهد

617،500

 

از کرمانشاه به مشهد

612،000

 

از تبریز به مشهد

600،000

 

از شیراز به مشهد

950،000

 

از قزوین به مشهد

420،000

 

از لاهیجان به مشهد

460،000

 

 قیمت ها به تومان است.

پس از خرید بلیط اتوبوس نسبت به ساعت و تاریخ حرکت اتوبوس خود مطمئن شوید و سعی کنید تا نیم ساعت قبل از ساعت حرکت در پایانه مربوطه حضور داشته باشید تا در کمال آرامش بتوانید بارهای خود را در اتوبوس قرار داده و صندلی خود را پیدا کنید و مستقر شوید. برای خرید بلیط اتوبوس خود می توانید از وب سایت مستر بلیط استفاده نمایید.

اتوبوس ها در طول مسیر به جز برای اقامه نماز و قضای حاجت و ایستادن در رستوران ها برای صرف غذا در ایستگاه های پلیس توقف کوتاهی دارند تا مدارک مربوط به راننده و اتوبوس توسط پلیس راه چک و تایید شود. لذا بهتر است تا برنامه خود را با راننده و توقف های درون مسیر هماهنگ کنید و از مصرف بیش از حد مایعات و غذا در اتوبوس خودداری کنید. هم چنین بهتر است برای زمانی که در طول راه میگذرانید سرگرمی مناسبی مانند گوش دادن به موسیقی پیدا کنید و از خواندن  کتاب بپرهیزید.

سبک دکوراسیون

دکوراسیون داخلی به سبک ایران ویژگی هایی از قبیل ایوان های رفیع، ستون های بلند، تزئینات گوناگون در عین سادگی، محاسبات مهندسی دقیق، فرم درست پوشش و رعایت پوشیدگی زنان و … را دارد. این سبک جایگاه ویژه ای در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی برای ایرانیان دارد. از جمله مهم ترین بخش های یک منزل مسکونی می توان به اتاق پذیرایی و نشیمن اشاره نمود. از این رو دکوراسیون پذیرایی و نشیمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که از این اتاق ها برای پذیرایی مهمان ها استفاده می گردد و اغلب برای مهمانان این دکوراسیون باید دلنشین باشد تا در محیط احساس خوبی به ایشان دست دهد. با توجه به این امر دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن باید کاملا تخصصی انجام شود تا راحتی و آسایش مهمانان را فراهم نماید. در این دکوراسیون باید به نکات مهمی توجه گردد.

سبک مدرن

در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، سبک مدرن یکی از شایع‌ترین هاست که در آن تأکید بر روی سادگی است. استفاده از مبلمان و جزئیات کمتر و نیز استفاده از رنگ های گرم متعلق به درختان طبیعت به همراه غالب بودن رنگ سفید، از ویژگی های اصلی دکوراسیون داخلی مدرن است. البته این سبک شاخه های مختلف خود را پس از پایان جنگ جهانی دوم گسترش داده است و روند تکامل خود را طی می‌کند.

 سبک کلاسیک

این سبک در طراحی مبلمان تنوع زیادی ندارد و بیشتر از نقاشی های باستان و گچ بری استفاده می کند. رنگ های طلایی، قهوه ای و کرم رنگ های غالب در این سبک هستند که فضایی با حس و حال قدیمی را برای اعضای خانواده تداعی می کند. استفاده از المان های تاریخی خصوصیت بارز این سبک است. سبک کلاسیک از سبک های پرطرفدار در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی به شمار می رود.  

کلاسیک جدید

این سبک تلفیقی از سبک کلاسیک و سبک مدرن است که با آمیزش مؤلفه هایی از این دو سبک، به دست آمده است. در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، این سبک به جهت تأمین علایق سنتی و جدید، سبک محبوبی شناخته می شود.

سبک جنوب غربی

این سبک که از کشورهای بومی آمریکایی، اسپانیایی و نیومکزیکو نشأت می گیرد دارای رنگ های جنگل، جزئیات فلزی و تزئینات خاص است. استفاده از سقف های تخت و بلند با تیر چوبی و حیاط های گسترده از ویژگی های بارز ابن سبک است. در سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، سبک جنوب غربی با رنگ های خاکستری، بافت های خشن، پارچه های رنگارنگ و اشیای دست ساز شناخته می شود.

سبک هنری و صنایع دستی

این سبک در قرن بیستم وارد دنیای طراحی دکوراسیون شده است. در این سبک از مواد ساده و ارگانیک و همچنین المان های هنری و صنایع دستی استفاده می شود. این سبک تحت تأثیر آثار فرانک لوید رایت و معماری ارگانیک ایجاد شده است.

سبک عربی

سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، این سبک را دارای ترکیب بندی ساده ای می داند که محیطی ساده و خنک را برای ساکنان منزل ایجاد می کند. این سبک متناسب با اقلیم گرمسیر و کویری طراحی شده است.

سبک معاصر

عنصر خط در این سبک نقش ویژه ای دارد و در آن، خط در سقف های بلند، تزئینات دیواری و … کاربرد دارد. در سبک معاصر، فضاهای خالی به اندازه فضاهای پوشیده شده از اشیاء، اهمیت دارد.   دکوراسیون-آشپزخانه-ایرانی-به-همراه-نورپردازی-خوب ایده های زیادی برای دکوراسین داخلی پذیرایی وجود دارد که در سبک شناسی دکوراسیون داخلی به آن ها اشاره می شود. در ادامه سعی می شود که چند ایده جذاب برایدکوراسیون داخلی پذیرایی خانه شما داده شود:

ترکیب رنگ موفق

به کمک ایجاد هارمونی بین رنگ های خنثی و رنگ های پر جنب و جوش، می توانیم به زیبایی دکوراسیون داخلی پذیرایی خود بیفزاییم. البته این کار بستگی به سلیقه و محیط زندگی ما دارد.

استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب

استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب در دکوراسیون داخلی پذیرایی، مورد علاقه بسیاری از افراد است چون احساس آرامش خوبی به انسان می دهد. البته در کنار آن باید حتماً از رنگ های متنوع در بالشتک های رنگی و رنگ های گرم هم استفاده کرد که نمای ما خشک و بی روح نباشد.

ایجاد پیچیدگی بصری

می توان در دیوارها از طرح هایی با پیچیدگی بصری استفاده کرد تا دیوارها به طور کاملاً یکنواخت نباشد و دکوراسیون شما متفاوت جلوه داده شود.

استفاده از سبک های مختلف دکوراسیون

در دکوراسیون داخلی پذیرایی می توان از سبک های متنوع کشورهای مختلف استفاده کرد. استفاده از  سبک مینیمالیست که مبلمانی مدرن و ترکیب رنگ های خنثی را استفاده می کند و یا سبک کلاسیک که بسیار پرطرفدار است، به شما  پیشنهاد می شود.  

بازسازی داخلی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دکوراسیون های شیک و لاکچری می توان با یک بازسازی داخلی فضای خانه را به بهترین شکل ممکن تغییر داد. مطابق اصول دکوراسیون، یک طراح به سهولت می تواند با بازسازی داخلی ساختمان، حداکثر استفاده را از فضای داخلی خانه به ارمغان آورد. از جمله مهم ترین نتایج بازسازی داخلی گسترش فضا و نو نوار شدن محیط ساختمان می گردد. در صورتی که از زمان ساخت خانه مدت زیادی گذشته باشد، مشکلات عدیده ای مرتبا رخ می دهد که نیاز به یک بازسازی داخلی اصولی دارد تا مجددا بروز نکنند. در این راستا با بازسازی داخلی علاوه بر تعمیرات لازمه تغییر دکوراسیون را نیز می توان اعمال کرد. چنانچه بازسازی داخلی با رعایت اصول انجام گیرد، نتایج شگرفی همچون: زیباسازی فضا، تعمیرات تخصصی و بهره گیری از فضاهای بلا استفاده را به ارمغان خواهد آورد.  

بازسازی داخلی تخصصی

از آن جایی که هر ساختمانی پس از گذشت زمان دچار فرسودگی می گردد لذا بهتر است بازسازی آن را فردی متخصص انجام دهد که با بازسازی برنامه ریزی شده منجر به دوام بیشتر ساختمان گردد. از این رو طراحان داخلی با استفاده از دانش نوین جهانی و تطبیق آن با معماری ساختمان های ایرانی، می توانند پس از بازسازی از نهایت فضا نیز در منزل استفاده کنند. لازم به ذکر است چنانچه بازسازی داخلی تخصصی صورت گیرد با هزینه مناسب کیفیت عالی را به ارمغان می آورد. در این راستا طراحان با استفاده از تجهیزات جدید مثل انواع لوازم ساختمانی متحرک یا سقف های کنافی و یا تیغه های آماده قادر به تغییر دکوراسیون منزل و همچنین ارائه جلوه جذاب به همراه دوام بالا هستند. دکوراسیون-اتاق-خواب-دخترانه-با-تم-صورتی-با-گل

دکوراسیون اتاق خواب هنری

برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب هنری، در مرحله ی اول باید از پیشنهادات  دکوراتورها بهره مند شد، اما ما در اینجا به چندین مورد از نکات کاربردی جهت داشت اتاق خواب هنری اشاره می کنیم. برای جلوگیری از شلوغی اتاق، جهت ایجاد دکوراسیون اتاق خواب هنری، استفاده از سبدهای تزیینی و قفسه ها و طبقه های دیواری برای ذخیره سازی اشیا و عناصر مختلف می تواند گزینه ی مناسبی باشد. حتی از فضای زیر تخت نیز میتوان استفاده کرد تا از شلوغی های بیجا در اتاق خواب گریخت. برای این کار میتوانید با قراردادن سبدها و جعبه های درآن فضا، فضاهای ذخیره سازی جدید و مدرنی ایجاد کنید.  

نکاتی برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب هنری:

  • اتاق خواب شما جلوه ای شخصیت شماست بنابراین باید دکور منحصر به فرد خودتان را برای ایجاد اتاق خواب هنری داشته باشید.
  • در دکوراسیون باید هماهنگ باشند. مثلاً بین بالش و روتختی و تابلوها و گل‌ها و دیگر اجزای اتاق هماهنگی وجود داشته باشند.
  • باید اتاق خواب تان مکان راحتی باشد، مثلاً برای تختخواب از لحاف خیلی راحت مثل لحاف پر قو استفاده کنید.
  • در دکوراسیون اتاق خواب هنری باید قسمتی را کانون توجه ایجاد کنید. با استفاده از وسایل و دکوری‌های زیبا می توان کانون توجه اتاق را ایجاد کرد.
  • در دکوراسیون اتاق خواب هنری باید به اندازه ها توجه داشت، به عنوان مثال برای چراغ‌خواب، اندازه‌ی تخت‌ را در نظر بگیرید.
  • داشتن یک منبع نور مناسب یکی از مهم ترین اصول داشتن اتاق خواب هنری است. بدین صورت که استفاده از چراغ‌خواب دیواری موجب صرفه جویی در فضا شده و دست طراح را باز تر می گذارد. که باید حتمایک لامپ پرنور در آن قرار دهید تا برای روشنایی اتاق تان دچار مشکل نشوید.
  • برای داشتن یک اتاق خواب هنری می توان از ترکیب رنگ ها استفاده کرد. برای اضافه کردن رنگ به اتاق از لوازم جانبی و کارهای هنری رنگی استفاده کنید.
  • به کف اتاق تان توجه ویژه ای داشته باشید.(برای این منظور می‌توان از یک فرش مناسب با رنگ مناسب استفاده کرد.)
  • باید به نحوی به اتاق تان حس گرمی بدهید. برای این منظور رنگ‌ های گرم و لامپ‌های ملایم و شمع می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
  • با شکل های مختلف به وسایل اتاق جلوه ی ویژه ای بدهید
  • قوانین جدید طراحی برای اتق خورتان ایجاد کنید، با استفاده از وسایل مختلف برای کاربردهای جدید بهره مند شوید.به عنوان مثال از نردبان به عنوان قفسه‌ای برای مرتب کردن وسایل استفاده کنید.
 

تزئین-دیوار-اتاق-نوزاد-دختر-با-صندلی

چیدمان وسایل در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یکی از مهم ترین تغییراتی که در اتاق‌ خواب ها بسیار مورد توجه است و بایستی که بسیار با دقت انجام شود  نحوه چیدمان وسایل است که بسیار اهمیت دارد. با توجه به اندازه ی اتاق خواب محل قرار گیری تخت خواب دارای اهمیت ویژه ‌ای است زیرا که محل قرار گیری تخت در آرامش شما و در هنگام خواب تأثیر بسزایی دارد. بیشتر دختر خانم ها دوست دارند تا تخت خواب در کنار پنجره قرار بگیرد تا علاوه بر استفاده از انرژی مثبت محیط بیرون از هوای بسیار دل انگیز نیز بهره برد. در قرار دادن تخت خواب هیچ‌ وقت تخت خواب را روبه روی در ورودی قرار ندهید زیرا باعث ایجاد حس عدم امنیت و بر هم زدن آرامش شما می شود.  

استفاده از رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یکی از محبوب ترین رنگ های دخترانه رنگ صورتی است که این رنگ مورد توجه بسیاری از دختر خانم ها است ممکن است که استفاده از این رنگ در تمام دکوراسیون اتاق باعث دل زدگی شود از این رو بهتر است تا سایه روشنی از صورتی را با رنگ زرد یا سبز لیمویی و سایر رنگ‌ های روشن برای ایجاد نگاهی دخترانه ولی قوی ترکیب کنید. صورتی و نارنجی روشن معمولا ترکیب های مورد علاقه دختر خانم ‌ها است که همراه با مبلمانی سفید بی ‌نظیر می‌ شود و می ‌تواند به عنوان رنگ اتاق خواب دخترانه مناسبی در نظر گرفته شود. لایه‌ های متعدد صورتی برای یک ظاهر خاص می ‌تواند همزمان تسکین دهنده و نشاط بخش باشد.  

 استفاده از سبک های خاص در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

تزیین اتاق خواب یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای تزیین اتاق خواب دخترانه با وسایل ساده می توانید از شلف های دیواری استفاده کنید. شما می توانید که برای جلوه‌ دادن بسیار به اتاق خواب از سبک های متنوع و خاصی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه استفاده کنید  بیشتر افراد بر این باورند که برای طراحی دکوراسیون زیبا و کاربردی در فضای اتاق خواب باید که هزینه زیادی را متحمل شوند اما همیشه این طور نیست و برخی اوقات قرار دادن یک وسیله ساده و یا استفاده از یک رنگ ساده و خاص می تواند فضای اتاق خواب را متحول کند. می توان که از رو تختی‌هایی که با حرف اول اسم تزئین شده‌اند، قدیمی و کلاسیک‌اند برای زیبا کردن تخت و اتاق خواب استفاده کرد.  

استفاده از پرده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

با توجه به این که یکی از مهم ترین عناصر تزیینی در دکوراسیون داخلی پرده است و این که پرده  نقش موثری را در زیبایی و جذابیت دکوراسیون بخش های مختلف منزل دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ پرده برای قسمت های مختلف منزل مخصوصا انتخاب پرده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بیشترین حساسیت را به خرج داد.

لوازم جانبی اپل

شارژر، هدفون، کیف همراه، محافظ و حافظه‌ های جانبی از جمله لوازمی هستند که برای تهیه آن‌ها باید دقت زیادی به خرج دهیم. در این مطلب بهترین لوازم جانبی اپل 10 موجود را معرفی و هر کدام را جداگانه بررسی می کنیم.

آیفون 10 در سه ماهه سوم سال 2017 میلادی توسط شرکت اپل رونمایی شد. این گوشی یکی از قدرتمندترین دستگاه‌ های حال حاضر است و از سخت افزار استثنایی بهره می‌برد. دارا بودن پردازنده هوشمند A11 bionic و همچنین سیستم تشخیص چهره Face ID از بارزترین خصوصیات آیفون 10 است. هر چند که رونمایی از این گوشی موجب شد تا آیفون 8 با افت فروش مواجه شود، اما اپل امیدوار بود تا آیفون 10 با تمام کاستی‌های موجود و عدم توانایی در تامین به موقع سخت افزار این محصول رکوردهای بازار جهانی را بشکند. آیفون 10 یکی از گران‌قیمت‌ترین محصولات اپل است. البته استفاده از متریال‌های قدرتمند و سخت افزار قوی از عوامل بالا رفتن قیمت این گوشی نیز به حساب می‌آید. در هر صورت یک گوشی خوب همیشه نیاز به لوازم جانبی خوب دارد، چرا که باعث می‌شود تا بتوان از گوشی بهتر استفاده کرد. آیفون 10 به دلیل کارایی و وسعت عملیات زیاد می‌تواند لوازم جانبی مختلفی را نیز پشتیبانی کند. از جمله آن می‌توان به  هدفون‌ های بی‌سیم، شارژر بی‌سیم، مبدل شارژ سریع، حافظه جانبی و کیف و محافظ اشاره کرد. حال باید ببینیم که بهترین لوازم جانبی آیفون 10 معرفی شده چه لوازمی است.

بهترین لوازم جانبی آیفون 10

1- جک هدفون جدید برای آیفون 10

در سال 2016 اپل سیستم اتصالات صوتی گوشی‌های خود را تغییر داد و آیفون‌ های  خود را به جک هدفون بی‌سیم مجهز کرد. اما خب راه حل کاربرانی که هنوز از هدفون‌ های سیم دار استفاده می‌کردند چه بود؟

در این بین آداپتور های متفاوتی معرفی شد که Lightning به جک 3.5 میلی‌متر از جمله معروف‌ترین آن‌ها بود. اما این مبدل در و بسایت اپل نیز چندان با استقبال خوبی روبرو نشد و امتیاز متوسط 1.5 از 5 را دریافت کرد.

این مساله به عواملی همچون کیفیت ساخت بدنه، محدودیت پشتیبانی از سوی شرکت سازنده و مهم‌تر از همه کاهش کیفیت صدا بستگی دارد. پس راه حل استفاده از هدفون‌های سیم دار در این گوشی‌ها چیست؟

پیشنهاد ما مبدل داک  FiiO i1 Digital to Audio Converter  است. مبدل خود شرکت اپل نیز از داک داخلی استفاده می‌کند اما به دلیل این که این دستگاه بسیار مورد انتقاد قرارگرفته استفاده از آن پیشنهاد نمی‌شود.

در حقیقت مبدل FiiO i1 چه از لحاظ ساختار داک و چه از لحاظ  کیفیت میکروفن داخلی و کنترل‌ های هوشمند در سطح بالاتری قرار می‌گیرد و یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 است.

 

مبدل Fiio آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

FiiO i1 دارای سیمی بلند است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی میکروفن را در نزدیک دهان خود قرار دهید. البته مشکل جمع کردن این سیم بلند نیز با یک پیچ کنترلی طول کابل حل شده و نیاز نیست که همیشه با این سیم درگیر باشید. اما در هر صورت این دستگاه نیز مشکل همزمان گوش کردن به موسیقی و شارژ را حل نکرده است.

2-هدفون‌ هایی با قابلیت شارژ همزمان گوشی

در مورد این لوازم باید گفت که انتخاب زیاد است و به راحتی می‌توان چندین مورد را برای استفاده بهینه معرفی کرد. در هر صورت این لوازم به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ بی‌سیم و با سیم.

The Griffin iTrip Clip به هدفون‌ های با سیم شما این امکان را می‌دهند که بتوانند از طریق بلوتوث به گوشی متصل شوند. این مبدل دارای دکمه‌ هایی برای کنترل گوشی و همچنین میکروفن است.

از امکانات استثنایی آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که با هر بار شارژ 4 الی 5 ساعت بدون توقف می‌توان از آن استفاده کرد و مهم‌تر از آن این که می‌توان درحالی‌که گوشی را شارژ می‌کنید به موسیقی نیز گوش دهید.

استفاده از این محصول بسیار مقرون به صرفه‌تر از تعویض هدفون‌ های با سیم با هدفون‌ های بلوتوث است. این دستگاه توسط Griffin به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

 

مبدل Griffin آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

اگر به دنبال برند گران‌قیمت تری هستید می‌توانید از مبدل Belkin’s RockStar adapter برای آیفون 10 استفاده کنید. این دستگاه دارای برند معتبرتر و همچنین دارای مجوز MFI نیز هست به علاوه این که از دکمه‌ های داخلی آن می‌توان برای کنترل گوشی نیز استفاده کرد.

مبدل belkin آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از سوی دیگر با در نظر نگرفتن برند و با توجه به این که قیمت برای شما مهم باشد می‌توان ATool را معرفی کرد. البته قیمت پایین آن نیز به علت عدم وجود دکمه‌ های کنترلی و همچنین عدم وجود میکروفن داخلی است.

مبدل Atool آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

3-هدفون‌ های بی‌سیم

دنیای امروز تکنولوژی کمبود هدفون‌ های بی‌سیم را شدیداً حس می‌کند. برای انتخاب بین هدفون‌ های بی‌سیم نیز انتخاب‌های چندانی نداریم هر چند که Apple airpods با توجه به ویژگی‌ها و کیفیت صدا یک گزینه بسیار مناسب به حساب می‌آید و این دستگاه نیز یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 به شمار می آید.

 

ایرپاد اپل-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از جمله قابلیت‌های این هدفون می‌توان به کنترل حرکتی، کیف همراه با قابلیت شارژ و 24 ساعت عمر مفید باتری اشاره کرد.

در دسته هدفون‌ های بی‌سیم برای ورزشکاران Jaybird X3s را معرفی می‌کنیم. این هدفون‌ها قابلیت‌ های استثنایی در خود جای داده‌اند که می‌توان به ضد عرق بودن مقاوم در برابر آب و همچنین اتصالات یک دست و غیرقابل‌نفوذ آن اشاره کرد. در این هدفون پورت شارژر میکرو یو اسبی به کار گرفته‌شده که کمی آن را اختصاصی می‌کند اما خب این امر نیز سلیقه‌ای است؛ شاید افرادی باشند که استفاده از این نوع شارژر را می‌پسندند. استفاده از این هدفون نیز برای گوشی آیفون 10 پیشنهاد می‌شود چرا که کار با میکروفن و کنترل این هدفون با آیفون 10 بسیار راحت و بی‌دردسر است.

هدفون jaybird-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

برای افرادی که روی کیفیت صدای هدفون بسیار حساس و دقیق هستند نیز گزینه مناسبی در نظر داریم.  Sony WH1000XM2/B  یکی از هدفون‌ های بی‌سیمی است که می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای نویز صدا را بگیرد و کیفیت عالی را به عنوان خروجی به گوش کاربر برساند. این هدفون بر خلاف دیگر هدفون‌ های موجود که تنها می‌توانند نویز را قطع و وصل کنند، روی هر نوع نویزی کنترل دارد و حتی می‌تواند آن قدر نویز را کم کند که فقط یک صدا به گوش کاربر برسد.

خیلی از برنامه‌ها و کنترل‌ های موجود به تازگی این قابلیت را پیداکرده‌اند که بتوانند نویز صدا را کاملا از بین ببرند. اما هیچ‌کدام از این برنامه‌ها به خوبی هدفون Bose QC 35 IIs عمل نمی‌کند و از آن می توان به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 نام برد.

هدفون سونی-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

4- هدفون‌ هایی با کابل Lightening

فرض را بر این می‌گیریم که شما اصلاً علاقه‌ای به هدفون‌ های بی‌سیم و یا مبدل‌ها ندارید و از استفاده از هدفون‌ هایی با کابل Lightening لذت می‌برید؛ بنابر این پیشنهاد ما به شما استفاده از  iSINE 20 است. البته همان طور که در تصویر می‌بینید این هدفون‌ها نه ظاهر زیاد نرمالی دارند و نه استاندارد اندازه قرارگیری در گوش را رعایت می‌کنند.

این هدفون دارای کابل Cypher اختصاصی است.درون این کابل ما اتصالات Lightning را می‌بینیم که شامل  داک با وضوح صدای 24-bit می‌شود. این کابل قابلیت جداسازی نیز دارد و می‌توان با جدا کردن قسمت Lightning سر آن را به جک 3.5 میلی‌متر متصل کرد.

 

هدفون isin-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

شرکت فیلیپس نیز برای هواداران ، هدفون Fidelio M2L را روانه بازار کرده که شامل داک با وضوح صدای 24-bit و درایو هایی با جنس نئودمیوم می‌شود.

هدفون فیلیپس fidelio-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از سوی دیگر هدفون P9 Signature یکی از گران‌قیمت‌ترین هدفون‌ های موجود در بازار است که برای خرید آن باید کل حساب بانکی خود را خالی کنید!

هدفون p9 signature-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

Beats برعکس دیگر رقبا که به فکر افزایش کیفیت صدای هدفون هستند ، تنها به دنبال تبلیغات و استفاده از افراد مشهور برای نشان دادن محصول خود بوده است. اما این راه درستی برای افزایش کیفیت صدا نیست. در هر حال اپل طی قراردادی توانست مشکلات Beats را در زمینه کیفیت صدا حل و فصل کند.

منبع : https://gadgetnews.net/231066/best-iphone-x-accessories/